Stress Relief

V poslední týden (9-13 nepočítám víkend) se to na mně nějak všechno svalilo :( nestíhal jsem byl jsem nesoutředění no a malem sem se složil 

Když se mi tohle stane tak mám fuť jít a hodit si mašlu (snad mě chápete :D) no ale co dělám když se chci stresu zbavit : 


1. Poslouchám muziku 

Aplikace :

Youradio 
Spotify 
iTube 

Proč : 

- Zklidňuje 
- Dobrá pro vaše srdce 
- Snižuje bolest 

2) Jídlo 
Upřimně miluju "zajídat" svoje pocity hahah. A co si budem povídat o půlnoci si vařit nebudem hahah. ale mužete si na Pinterest nebo na Tumblr a tam si mužete najít recepty a jídla co si mužete uvařit :)
3) Koupel
Vždy když nemám naladu jdu a naložím se do vany a prokrastinuju tam hodně času :) 

4) Kniha 
Osobně rád čtu :) je málo knih u kterých se odreaguji :) dokážu se odreagovat u Johna Green 
a také se dokážu odregovat u Deník Maleho poseroutky 
5) Seriál / Film  
Také se dokažu odregovat u seriálu a filmu ale u filmu tak dlouho nevydržím :) moje typy na seriály : 

Skladiště 13 
Všichni kdo nás sleduju na youtube ví že miluju Skladište 13
Potom samozdřejmně klasika :) Simpsonovi,Futorama etc. 

6) DIY 
Krásné je si něco vyrobit ale nebudem vyrábět ve 3 hahah. proto  je dobré použit Tumblr nebo Pinterest

7) Blogování 
Miluji blogovaní hahah. miluji psát takže proto mám blog i když vás zanedbávám :( ale budu se to snažit zlepší příští týden čekejte članek o Skladišti 13 :) 


Xoxo Vítek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

Organizace času...