Co jsem dostal k Vánocům 2015

Ahoj všichni a krásné Úterý, 
přináším Co jsem dostal k Vánocům 2015. 

Začnu oblečení protože toho je tady nejvíc 

Rifle = Pohodlné, černé - Prostě super 

Přecházím na trička - tohle je tričko z F&F , Modré, Pohodlé a krásný potisk - úžasný 

Další tričko tentokrát už s dlouhým rukávem = šedé, s věží, úžasně pohodlné 

Tohle tričko není nijak zajímavé - modré a  textu 

Další tričko - taky nijak zajímavé :D - modré a texty

Tohle tričko je asi zajmavé jen oznakem :) - další modré tričko,odznáček, texty, pár proužku 

Druhé tričko s krátkým rukávem - zelené s obrázkem a texty 

Pak tady mám Pyžamo - Na fotce to vypadá na černě ale je to modré a je úžasně pohodlné 

Přecházíme na mikiny - Tahle je černá s nápisem "South California shore" 

Tahle je zeleno - černá. Hezkej potisk, příjemná a pohodlná 

Už poslední mikina - Oranžovo-Černé pruhy, Příhoda - Mamča mi jednu koupila když měli v listopadu poradu, no a za měsíc přijde teta s dárky no a tam byla  tahle 


Už poslední kusy oblečení - "něco co na zahřání" :D 


Začnu šálou - Černá, Velká, s šedími proužky :) 

Čepice - moc nevím co k tomu říct, no prostě čepice

Pak tady máme dva páry rukavic - obojí černé - jedny někde z obchodu a jedny od Modrý Pyramidy :D

Rukavice "Pyramidy" - začnu těmi rukavice od Modrý Pyramidy - Příhoda : Přijela Mančina oblastní ředitelka a dali mi pár dárku - pyramidy s bombonama, flešku a tyhle rukavice - Začala "hele že ty nevíš čím jsou tyhle rukavice vyjmečné" Já "Ne" Ona  "No tyhle rukavice ti fungují na telefon" Já "super" 

Rukavice 2 -  jsou to obyčejné rukavice 

Pantofle - Normální hnědé pantofle


Povlečení - Nevím proč jsem propadl tomu hitu s Mimoněma, Tohle oblečení je zvláštní tým že každá strana povlečení je jiná takhle vypadá první, druhá viz. foto níže, to samé platí s polštářem 

Druhá strana povlečení 

Deka : Takováhle krásná deka, s červenými vločkama 

Dárky ze školy shrnu takhle - čokoláda, mimoň jako přísavka, bloček kterej se u mě neztratí protože pořád něco zapisuju a lepidlo - od paní učitelky  

Hra - Teď tady má hru Evoluce o původu druhů - nevím co víc k tomu říct


Pak tady má knihu Jirkův Vesmírný Lov Pokladů - Zatím jsme ji nečetl takže k tomu nemám co říct.

Já Jůtuber = Kolem téhle knížky byl strašnej humbuk a musím konstatovat - je skvělá. 


Tohle je povánoční dárek - Diář na rok 2016 - Příhoda : Já měl sice vyhlídnutej jinej ale přišel jsem na Silvestra do města a zjistil jsem že ten obchod měl zavřeno - Pak přišlo improvizování.

Tohle je všechno, děkuji všem co tohle přečetli protože je to dlouhé.jak něco.
Mějte se hezky a užívejte si Úterý :). 
Vítek

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

FAVORITE FEBRUARY 2017