Organizace času...


Ahoj všichni a krásnou neděli :-), dnešní článek se bude točit ohledně mého organizování času.
Takhle nějak vypadá moje plánovací zázemí - 3 samostatné plánovače, spoustu zvýraznovaču, diář, pravítko, post-it nálepky a komerční (jak jinak) blog. 

 Plánovače: já mám diář, kde dny mám na každé stránce, takže jsem si oblíbil něco kde mám celý měsíc pohromadě, můžu si tam zapisovat co mě daný měsíc čeká atd.

- kromě klasického měsíčního plánovače, mám ještě týdenní - kde mám pro změnu celý týden po hromadě.

- no a poslední je Rozvrh hodin - kde mám napsané všechny hodiny a třídy kde na hodinu jsme

 Nejlepší plánovače?A Cup Of Style



Diář: tam si píši všechny testy, úkoly, události atd.

- tenhle je z papírnictví, za 130 kč





Zvýrazňuj, piš, podtrhávej: já osobně miluji podtrhávat a hrozně mi to pomáhá, já si věci hodně pamatuji, ale pomáhá mi to i si to zvýraznit.

- do diáře píší propiskou (protože když něco zvýrazním, nezmizí)

Můj systém:
modrá - Domácí úkoly
fialová - domací úkoly -> pokud je jich víc
žlutá - testy
                                                                   atd.

Lepíky: na tohle jsem vážné uchylnej, mám jich spousty, jak je vidět.

Lepíky používám na TO DO LISTy nebo jako záložky :-)







Blog: tam si čmárám nebo píší poznámky nebo zážitky

















No a to je vše, napište mi jaké je vaše "plánovací" zázemí.

A uvidíme se příště :)
Vítek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách