14. L E T| MOJE FOTKY JAKO MALÝ

Jop, dneska mi 14 let. Za rok dostanu občanku :D. Nevím, jestli bude dnešní článek nějak zajímavý, je to takové zhodnocení mých 14 let ale snad se aspoň pobavíte na fotkami.

 Za svůj život jsem udělal pár chyb - nejvýznamnější bylo asi točit na Youtube přes webkameru. Za to se stydím do teď. Halejuja, že se našel někdo do mi dokázal říct že je to ta největší kravina.


















 Na druhou stranu natáčení na Youtube (:D), mi něco dalo. To něco je sebedůvěra. Už nejsem ten stydlivý kluk, který se bál přednášet i před třídou.






 Taky ale existuje jedna vlastnost, vlastnost kterou na sobě bytostně nesnáším (a chápu druhý proč ji na mě nesnáší, i když občas jí používám k tomu abych někoho vytočil :D), ta vlastnost jsou moje "chytrý" kecy. Občas mám potřebu do všeho kafrat.
















ZHODNOCENÍ: Nikdy o sobě neřeknu že jsem Extrovert :D. Jsem spíš introvert.  Na druhou stranu jsem i milý (snad). Jsem lenošný, často zapomínám. Mám svoje "chytrý" kecy. Ale svoji povahu nezměním.

To je pro dnešek vše.

Ahoj příště.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

Organizace času...